Vanisher

låt mig vara fri


allt har blivit ett mörkare mörker än jag någonsin kunde ha föreställt mig. folk tyckte jag var i ett mörker när jag försökte hoppa från broar. när jag tog överdoseringar av tabletter. när jag hällde i mig alldeles för mycket alkohol eller tog andra droger. när jag hade sex med många och med folk jag bara kunde se på gatan. när jag var helt okontrollerbar. när jag gjorde saker jag ej mindes. när jag gjorde saker man inte får göra.

nu är mitt mörker att vara instängd. att inte få ha kontrollen och bestämma över mig själv när det gäller alla slags situationer. jag är inlåst för att lära mig leva i strukturer jag inte vill leva i. för att få hjälp med saker jag inte behöver/vill ha hjälp med. jag må inte ha haft ett bra mående innan jag hamnade där jag är idag. men jag har aldrig mått så dåligt som nu. att stänga in mig och tvinga mig till saker/bestämma över mig har fått min kropp att gå sönder helt. jag kan inte leva och kommer aldrig kunna leva så som folk vill och tycker att man ska leva. jag kommer alltid gå emot er. jag kommer alltid vilja göra det jag inte borde. jag kommer alltid göra det jag själv känner för. jag tänker inte lyssna på er och jag tänker inte göra som ni säger.

låt mig vara ifred. låt mig vara fri