Vanisher

info


namn: tyra
ålder: tjugo
bor: västerås
vad jag tycker om att göra: åka skateboard. dansa i skogen. dagdrömma. gosa med min katt. prata om saker ingen egentligen orkar lyssna på. och typ äta mat??
framtidsplaner: bli fri från psykiska vården. flytta till ett roligare land än sverige (paris helst). göra musik. skådespela. skriva en bok. lära mig franska. ta hand om mig själv mer. 
favorit mat: allt med bröd 
favorit dricka: glocken gold multivitamin dryck !!!! bästa som finns!!
vart jag vill bo: paris!!!! tokyo, new york eller nya zeeland
favorit serie/film: serie är skins. american horror story. the walking dead. film är the perks of being a wallflower och how to write love on her arms
beroende av: vänner. kärlek. närhet. musik. cigaretter
tatueringar/piercingar: har sju tatueringar. har piercing i öronen naveln och septum
det värsta jag vet: människor. psykiska vården. radio musik. och att vara ensam