Vanisher

jag kommer gå om er alla


ni har spottat på mig. skrattat åt mig. ljugit för mig. lämnat mig. ni har fått mig att känna mig ensam värdelös ful och äcklig. och ni kommer aldrig erkänna hur ni har behandlat mig. ni kanske inte ens ser hur ni har behandlat mig. ingenting ni någonsin säger kan ändra något för jag är nu full av ärr som aldrig försvinner. ni ser dom och ni undrar. men ni ser inte att ni är anledningen.

snart är jag fri. fri från att vara på insidan av dom låsta dörrarna. fri från att vara fasthållen. fri från att inte få bestämma över mig själv. fri från helvetet. fri från allt. och när jag är det, är det min tur att spotta på er. jag ska visa er allt. visa er att jag visst klarar av saker. att jag visst är bra. att jag faktiskt kan mycket saker. för, jag kommer gå om er alla