sommarplaner

Bokade precis resa 7-14 Augusti till Lissabon med min pojkvän! Vi har hyrt en jätte mysig lägenhet mitt i Lissabon!! Sååå glad att det blev en utlandsresa i sommar ändå. När vi kommer hem ska jag även dra till Sthlm och gästa ångestpodden. Och Innan Augusti kommer Hannis hit igen och sen ska jag även försöka att hinna med en vecka i Skåne hos mina farföräldrars sommarhus. Ååååh så mysig sommar detta kommer bli! Vad ska ni göra över sommaren?


Bilderna från någon sommar vid stranden precis vid mina farföräldrars hus på Österlen.


Kommentarer
JossusTravelPics

Vad kul med Lissabon. Rekommenderar en plats som heter Sintra och ligger en liten bit utanför staden.
Jag ska jobba hela sommaren, men får glädjas åt alla andras semesterplaner i väntan på min semester i höst.

2019-07-02
blubbandzombie

Åh så mysigt! Vi funderade på om vi skulle ta och åka någonstans men vi spar nog ihop till nästa sommar istället. Nu i sommar blir det nog bara att träffa några vänner som jag sällan träffar och bara njuta av ledigheten. 😊

2019-07-02
princesstyra

Jaa verkligen!! Skönt det med ju, önskar dig en härlig sommar och ledighet 🖤

2019-07-02
Jagochminahjärtan

Va härligt !! Låter ju toppen aldrg vart där men skulle vilja åka dit

2019-07-02
princesstyra

Jaa!! Inte jag heller men verkar så vackert och mysigt så ska bli spännande!

2019-07-02
37grader

Häärligt! Jag är också sugen på Lissabon! 😃

2019-07-03
princesstyra

Jaa verkar magiskt där!! 😇

2019-07-03
princesstyra

Jaa!! Ååh får kolla upp det! Tack 😊

2019-07-07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Url:

Kommentar:

Trackback